Chia Puding


Tatlı krizlerime sağlıklı bir alternatif buldum. Canım çok fazla tatlı istemez, nadiren Türk kahvesinin yanında bir parça bitter çikolata yeterli olur.

Bu tarif için yaratıcılığın, içine girecek meyvenin sınırı yok bence, damak tadınıza göre ayarlayın.

  • Her seferinde farklı bir meyve tercih ediyorum. Muz, şeftali, çileği çok yakıştırdım.
  • Hindistan cevizi sütü veya vanilyalı soya sütü tercih ediyorum, tatlandırıcı kullanmıyorum.
  • Meyveyi baştan ilave edebilirsiniz ya da servis yaparken ilave edebilirsiniz.
  • Servis yaparken üzerine meyve püresi de yakışıyor.
  • Minik kapaklı kavanozlarda yapmayı tercih ediyorum. Ayrıca, homojen bir dağılım olması için, dolaba kaldırınca 1-2 kez karıştırıyorum.
Chia Puding (1 kişilik)

1 su bardağı bitkisel süt
3 yemek kaşığı chia tohumu
dilimlenmiş meyve
  • Tüm malzemeyi karıştırıp bir gece buzdolabında bekletin. Ertesi gün meyve ilavesi ile servis yapabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder